1 listopada 2017

Sałatka z kaszą jaglaną

Dzisiaj tak szybciutko i tylko kilka słów, bo przy święcie nikt nie ma czasu na czytanie, a jednak jeść sie chce:)
Sałatka wymyślona z potrzeby wykorzystania kaszy jaglanej, która zalegała mi w szafce, a jakoś nikt nie ma na nią ochoty, ale jako sałatka ma wzięcie.
Polecam na jesienne wieczory, lub jako drugie śniadanie do pracy.



Składniki:
100g  kaszy jaglanej
1/2 cebuli
1/2 puszki kukurydzy konserwowej
1/2 czerwonej papryki
7-8 pieczarek marynowanych
2 ogórki konserwowe
2-3 łyżki szczypiorku lub zielonej cebulki, ew natki pietruszki
100g żółtego sera ( ostrego)
3 łyżki  majonezu
sól i pieprz do smaku
można dodać do smaku czosnek granulowany


Kaszę płucze na sitku i przelewam wrzątkiem, potem przekładam do garnka, zalewam wodą, lekko solę i gotuję według wskazań producenta
Cebulę, pieczarki, ogórki i paprykę kroję w kosteczkę.
Zieleninę drobno siekam, a ser ścieram na dużych oczkach
Wszystkie składniki mieszam, dodaję przyprawy i majonez i dokładnie mieszam.
Odstawiam na chwilę do przegryzienia i gotowe.
Szybko i pysznie :)
Smacznego

13 komentarzy:

  1. Dzieki Reniu, spróbuje i ja taka wykonać;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sałatka. Kusi mnie, bo lubię kaszę jaglaną. Lubię takie sałatki!
    Podoba mi się.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo smakowicie wygląda ta sałatka Reniu :) Na pewno wypróbuję Twoją wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszna sałatka. Na taką nie trzeba mnie namawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taką sałatkę to by się zjadło :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: https://smilingshrimp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi zalega kasza jaglana i to jest chyba bardzo dobra koncepcja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo apetycznie. Chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń

witaj, będzie mi bardzo miło gdy zostawisz ślad po sobie:)