17 stycznia 2018

Duszone udka z kurczaka

To moja ulubiona wersja na udka- robi się szybko i zawsze  wszystkim smakują, a można z nich wyczarować i inne pyszne dania np pierogi, a z sos wykorzystać jako bazę do zupy- przepis ukaże się wkrótce.
Musze sie Wam przyznać że te menu które przygotowuję uwidacznia braki na blogu :)
Zanim  jednak przejdę do przepisu to prośba

 Niektórzy już zaczęli się rozliczać  i  dlatego proszę o 1% dla Lili - mojej najmłodszej córy Lila jest w wieku szybkiego wzrostu co wiąże się też z większymi kosztami,   Dlatego jeżeli możecie i macie taką wolę to prosimy o przekazanie 
KRS 0000037904

W rubryce „Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%” podaj: 27787 Walczak Lilianna
szczegóły tutaj (klik)  

Bardzo dziękujemy każdy grosz jest dla nas ważny


a teraz już przepis.

Składniki:
3 udka
1 cebula
łyżeczka kminku
szklanka wywaru z warzyw 
sól i pieprz do smaku 
łyżeczka czerwonej papryki
można dodać 1/2 łyzeczki kurkumy



Kurczaka obsmażam na gorącym oleju, tak samo jak i cebulę, dodaję przyprawy i podlewam wywarem- duszę do miękkości
Przygotowuje w szybkowarze i 15 minut wystarczy.
Podaję z makaronem lub ziemniaczkami i np z buraczkami zasmażanymi(klik) - PYCHA!!


14 komentarzy:

  1. smakowicie , a napisz na jakie konto mozna robić wpłaty , nie chodzi mi o 1% , bo w tym roku niestety nie mogę już przekazć Wam 1% ,ale w przyszłym na pewno to zrobię
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko ten sam tylko dopisek musi być inny (27787 Walczak Lilianna darowizna na pomoc i ochronę zdrowia)
      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Bardzo pychotkowy taki obiadek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. choć mój Ł by mnie chyba z domu wygodnił za gotowanego/duszonego kurczaka na obiad, tak ja bym mogłą jeść tonami <3 Smaczna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój sie juz przyzwyczaił, choć na początku też było różnie;)

      Usuń
  4. Z tymi buraczkami szczególnie muszą być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udka pyszniutkie. Na pewno 1% pójdzie na Lilkę :)Pozdrawiam kochana -:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznei na pewno bardzo delikatne ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czasami zjeść takie duszone mięsko, ale moje chłopaki zdecydowanie wolą wersję pieczoną :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmmm buraczki, poproszę podwójną porcję. :) Buziole Reniuś

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie takie duszone udka, moja mam robi je przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń

witaj, będzie mi bardzo miło gdy zostawisz ślad po sobie:)